Úlohy a kvízy – sítě krychle

Co najdete v této sbírce Sbírka obsahuje sadu připravených úloh – kvízů ve formátu pdf, které si můžete vytisknout. Byly vytvořeny programem Kostka a v něm si můžete vytvořit libovolný počet podobných. Ke každému kvízu je k dispozici správné řešení a virtuální model, který může pomoci se zdůvodněním řešení.

Zadání Řešení Model Popis
Úloha 1.1 Řešení 1.1

kostka1
(Mozilla)

kostka1
(MSIE – model)

kostka1
(MSIE – html stránka)

Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha dvou obrázků, různá čísla.
Úloha 1.2 Řešení 1.2 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha dvou obrázků, různá čísla, varianta 1.1.
Úloha 1.3 Řešení 1.3 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha jednoho obrázku, různá čísla.
Úloha 1.4 Řešení 1.4 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha jednoho obrázku, různá čísla, varianta 1.3.
Úloha 1.5 Řešení 1.5 Rozpoznání chybného otočení políčka sítě, čísla jsou správně umístěna, ale některá špatně otočena.
Úloha 1.6 Řešení 1.6 Rozpoznání chybného otočení políčka sítě, čísla jsou správně umístěna, ale některá špatně otočena, varianta 1.5.
Úloha 2.1 Řešení 2.1

kostka1
(Mozilla)

kostka1
(MSIE – model)

kostka1
(MSIE – html stránka)

Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování jedním směrem, různá čísla na kostce.
Úloha 2.2 Řešení 2.2 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování jedním směrem, různá čísla na kostce, varianta 2.1.
Úloha 2.3 Řešení 2.3 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování dvěma směry, různá čísla na kostce.
Úloha 2.4 Řešení 2.4 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování dvěma směry, různá čísla na kostce, varianta 2.3.
Úloha 2.5 Řešení 2.5 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) podobnou sítím 1, ale naruby, různá čísla na kostce.
Úloha 2.6 Řešení 2.6 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) podobnou sítím 1, ale naruby, různá čísla na kostce, varianta 2.5.
Úloha 2.7 Řešení 2.7 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, více záchytných bodů, různá čísla na kostce.
Úloha 2.8 Řešení 2.8 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, více záchytných bodů, různá čísla na kostce, varianta 2.7.
Úloha 2.91 Řešení 2.91 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, zobrazen jen začátek a konec, různá čísla na kostce.
Úloha 2.92 Řešení 2.92 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, zobrazen jen začátek a konec, různá čísla na kostce, varianta 2.91.
Úloha 3.1 Řešení 3.1

kostka3
(Mozilla)

kostka3
(MSIE – model)

kostka3
(MSIE – html stránka)

Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha dvou obrázků, některá stejná čísla na kostce.
Úloha 3.2 Řešení 3.2 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha dvou obrázků, některá stejná čísla na kostce, varianta 3.1.
Úloha 3.3 Řešení 3.3 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha jednoho obrázku, některá stejná čísla na kostce.
Úloha 3.4 Řešení 3.4 Doplnění chybějících políček do sítí, dána poloha jednoho obrázku, některá stejná čísla na kostce, varianta 3.3.
Úloha 4.1 Řešení 4.1

kostka3
(Mozilla)

kostka3
(MSIE – model)

kostka3
(MSIE – html stránka)

Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, více záchytných bodů, některá stejná čísla na kostce.
Úloha 4.2 Řešení 4.2 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, více záchytných bodů, některá stejná čísla na kostce, varianta 4.1.
Úloha 4.3 Řešení 4.3 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, zobrazen jen začátek a konec, některá stejná čísla na kostce.
Úloha 4.4 Řešení 4.4 Odvalování kostky "v písku", kostka zanechává stopu (vzory jsou zobrazeny zrcadlově, jako otisky) odvalování všemi směry, zobrazen jen začátek a konec, některá stejná čísla na kostce, varianta 4.3.

Kde získat další úlohy Vytvořte si je v prostředí programu Kostka, kde můžete vkládat jiné obrázky a otáčet je.

Poslední úprava: 30. 12. 2009

loga